Yadegariprint@yahoo.com 026-33123
دانستنیهای چاپ افست و لیتوگرافی

دانستنی های چاپ افست و لیتوگرافی

هایدلبرگ در جهت دستیابی به حداکثر بهره وری و سودآوری از ماشین چاپ جدید خود با نام اسپیدمستر XL 106پرده برداری می نماید

•بهره وری و بازده عملیاتی این ماشین بسیار پیشرفته در مقایسه با اسپیدمستر XL 105 بین ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر است

•دریافت ۳۰ سفارش از مشتریانی از سراسر جهان، همزمان با معرفی ماشین

•ادغام و یکپارچه سازی سیستم جوهرافشان در ماشین چاپ برای دستیابی به ارزش افزوده بالاتر

•زمان های آماده سازی بسیار کوتاه

•وسیعترین گستره محتمل از تنوع پیکربندی های و عملیات مختلف

•ساختار و طراحی سیستماتیک بمنظور برآوردن الزامات چاپ تداوم پذیر پویا

۲۵.۱.new_speedmaster_xl_106_for_drupa.jpg

هایدلبرگ برای نخستین بار در نمایشگاه دروپا ۲۰۱۲ از اسپیدمستر جدید در خانواده Speedmaster XL 106 پرده برداری می نماید. یک ماشین بسیار پیشرفته دیگر برای دستیابی به حداکثر عملکرد در کلاس عملیاتی خود. این ماشین جدید با سرعت تولید ۱۸.۰۰۰ ورق در ساعت، هم در چاپ مستقیم و هم در چاپ دورو، به سطحی استثنائی از بهره وری دست می یابد و با گستره ای بسیار وسیع از انواع سطوح چاپی تا ضخامت ۱.۰ میلی متر (۰.۸ میلی متر در چاپ دورو) سازگار است. ماشینی که ارائه کننده سطح جدید و بالاتری از بازده و بهره وری و در کلیه عملیات چاپ تجاری، لیبل و بسته بندی است.

هایدلبرگ برای نخستین بار در نمایشگاه دروپا ۲۰۱۲ از ماشین چاپ جدید خود با نام اسپیدمستر XL 106پرده بر می دارد. ماشینی پیشرو برای دستیابی به حداکثر عملکرد در کلاس عملیاتی خود. از زمان نخستین معرفی اسپیدمستر XL 105در نمایشگاه دروپا ۲۰۰۴، این ماشین استانداردهای جدیدی را در زمینه های سرعت تولید، ثبات چاپ و بازده تولید وضع نموده و با نصب بیش از ۱.۲۰۰ واحد چاپی در سراسر جهان، به یک موفقیت چشمگیر در فروش مبدل شده است. حال اسپیدمستر XL 106بعنوان جانشین منطقی اسپیدمستر XL 105نمایشگر یک کلاس عملکردی جدید در چاپ تجاری، لیبل و بسته بندی است. ماشینی که با سرعت تولید ۱۸.۰۰۰ ورق در ساعت، هم در چاپ مستقیم و هم در چاپ دورو و سازگاری با گستره ای وسیع از سطوح چاپی تا ضخامت ۱.۰ میلی متر (۰.۸ میلی متر در چاپ دورو)، به یک بهره وری و بازده تولید استثنائی دست می یابد. به دلیل افزایش فرمت ورق چاپی به ۱۰۶ x 75 سانتی متر، حال امکان دستیابی کامل به حداکثر فرمت چاپی ۱۰۵ x 75 سانتی متر میسر می گردد که به معنای حاشیه پانچ بزرگتر برای چاپکاران بسته بندی و افزایش تعداد طرح های تکرارشونده در هر ورق فرم های مجتمع (Gang Forms) است. بعلاوه، اسپیدمستر XL 106به دلیل برخورداری از یک ساختار اپراتوری بی نهایت ساده و تعامل بین عملکردهای اتوماتیک پیش تنظیمات، پیش تنظیمات مرکب، تعویض اتوماتیک و همزمان پلیت ها با سیستم AutoPlate XL و سیستم پیشرفته و اتوماتیک کنترل رنگ و رویهم خوردگی هایدلبرگ در حین کار ماشین، با نام Prinect Inpress Control، به حیطه های جدیدی از بهره وری و بازده تولید وارد می شود. کلیه این مزایا موجب می گردد که بهره وری و بازده تولید اسپیدمستر XL 106به نسبت اسپیدمستر XL 105بین ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر باشد. بنابراین، یک ماشین هشت رنگ از این خانواده، بسته به نوع و ساختار خاص کار، بسادگی، توان تولید بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون ورق در سال و تعویض حدود ۹۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ پلیت چاپی در سال را داراست.

این ماشین چاپ جدید از بعد از نمایشگاه دروپا ۲۰۱۲ قابل ارائه بوده و جایگزین اسپیدمستر XL 105خواهد گردید. در فاصله زمانی باقیمانده تا نمایشگاه دروپا، هایدلبرگ بیش از ۳۰ سفارش خرید را در ارتباط با اسپیدمستر XL 106دریافت نمود.

هایدلبرگ در پاسخ به شرایط دائماً در حال تغییر بازار صنعت رسانه چاپ، گسترده ترین مجموعه ماشین آلات افست ورقی را ارائه می نماید.

نوشتن دیدگاه

عضویت در گروه تلگرام راهنمای طراحی
X