Yadegariprint@yahoo.com 026-33123
چاپ ساک دستی تبلیغاتی

چاپ انواع ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی، علاوه بر کارایی به عنوان یک ابزار بسته‌بندی و حمل کالا، در بسیاری موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغ و ترویج برند بازی نماید. علارغم قدمت نه چندان زیاد استفاده فراگیر از این کالا در سطح جامعه، تا کنون نام‌های متنوعی به آن اطلاق شده است. از قبیل «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره. ساک دستی تبلیغاتی اغلب در موارد زیر کاربرد دارد: شایان ذکر است این کالا خود به تنهایی در دست هر فرد می‌تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند. این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی تولید می‌شود. ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند. علارغم این که تصور می‌شود ساک دستی تبلیغاتی کاغذی، به دلیل جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به دلیل داشتن روکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد. البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده و برای چنین مقاصدی استعمال نمی‌شود. به هر حال ساک دستی کاغذی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی است که می تواند، تاثیر شگرفی در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن‌ها را به اهداف مد نظر شما جلب نماید. در پایان با توجه به رسالت خود یاد آور می شویم با توجه به بالا بودن قیمت این نوع ساک نسبت به نوع نایلونی، پیش از هر اقدامی، با مشاور تبلیغاتی خود در این زمینه مشاوره نمایید. چه بسا با توجه به شغل و نوع مخاطبان شما این هزینه تاثیری در پیشبرد آرمان‌های شغلی شما نداشته باشد.

۱ – بسته‌بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و غیره.
۲ – بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست‌های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و غیره.
۳ – ابزار حمل کاتالوگ‌ها، فولدرها، اسناد و لیست قیمت‌ها و غیره علی‌الخصوص در زمان برگزاری همایش‌ها، سمینار‌ها و یا شرکت در نمایشگاه‌ها

 

روش تولید ساک دستی کاغذی

مرحله اول تولید ساک دستی:
شما مشتری گرامی ابتدا باید یکی از همکاران ما را برای سفارش محصول بر اثاث قابلیت ها و قیمت و کیفیت انتخاب کنید و سفارش ساک دستی خود را ثبت کنید،توجه داشته باشید تولید ساک دستی را تمامی کانون تبلیغاتی ها انجام میدهند و حالت واسطه گری را دارند در این صورت با همکارانی که کار تخصصی ساک دستی را انجام میدهند کار کنید زیرا از نظر قیمت و کیفیت ساک دستی تضمین شده می باشند.
مرحله دوم برای تولید ساک دستی کاغذی: روش دوم باید طراحی را انجام داد که در این روش شما میتوانید از طراحان مجموعه تبلیغاتی سبز کمک بگیرید و طرح خود را تایید کنید تا تولید ساک دستی شما وارد مرحله بعد شود.

مرحله سوم تولید ساک دستی کاغذی:
مرحله سوم اجرا چاپ ساک دستی می باشد ابتدا باید کاغذ ساک دستی خریداری شود و بعد فیلم و زینک تهیه شود و در مرحله آخر چاپ آن اجرا شود ،چاپ ساک دستی با چاپ افست می باشد و در ابعاد حداکثر ۱۰۰*۷۰ است ، در مجموعه تبلیغاتی سبز یک کارمند مسئول نظارت چاپ افست است و این عمل باعث می شود که تمامی سفارشات با کنترل و دقت زیاد انجام شود و جلوی بسیاری از اشتباهات انسانی را می گیرد.
مرحله سوم تولید ساک دستی: در این مرحله می بایست سلفون ساک دستی در ساک دستی های گلاسه انجام داد که این امر یک سری قوانین خاص خود را دارا می باشد که ابتدا می بایست لب چسب ساک دستی را معلوم کرد و بعد از سلفون باید خط تا ساک دستی انجام شود که شرکت تبلیغاتی سبز قالب ساک دستی را آماده دارد که شما مشتریان گرامی میتوانید ابعاد ساک دستی خود را با ما هماهنگ کنید.
مرحله آخر تولید ساک دستی: در مرحله آخر انجام ساخت ساک دستی می باشد که در این مرحله مجموعه تبلیغاتی سبز با داشتن کارگاه و پرسنل مجرب و متعهد کار ساخت ساک دستی را با دقت و سرعت فراوان انجام می دهد بعد از ساخت ساک دستی مرحله بسته بندی انجام میشود و محصول از چرخش تولید خارج شده و بار گیری میشود و راه خود را تا مقصد سفارش دهنده می پیمایید. همکاری با شما مشتریان گرامی باعث افتخار ماست و دلیل اعتبار ما شما مشتریان گرامی می باشید.

سایزهای انواع ساک دستی
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:۵*۱۸*۱۵
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:۶*۲۸*۱۸
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:۱۰*۲۴*۲۴
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:۷*۳۷*۲۲
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:۹*۲۵*۳۵
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:۱۰*۲۶*۳۸
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی۱۲*۴۷*۳۱
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:۱۴*۳۷*۴۸

مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی در پیش برد اهداف:
یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی چاپ ساک دستی  می باشد، چرا که جهت استفاده از هدایای تبلیغاتی ، ارائه کاتالوگ ها و بروشور ها و جهت قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری  به آن نیاز دارید
سرعت انجام آن و قابل بازیافت بودن و مقاومت نسبتا خوب آن ،  ساک دستی را به یکی از کار آمد ترین ابزارها تبدیل کرده است.
موسسه چاپ سبز با تجربه چندین ساله خود و نیروهای کار آزموده و متخصص، با دقت و کیفیت بالای ساخت، افتخار دارد یکی از معدود مراکز ساخت تخصصی انواع ساک  دستی تبلیغاتی در شهر تهران باشد . ما با بهره مندی از سالها تجربه ساخت ساک دستی و تجربه در این زمینه ، کار با کیفیت ، شکیل و در خور شغل شما را ارائه می دهیم.
قیمت مناسب ، و کیفیت بالا از مزیت های کار ماست ، در تمام مراحل کار ، توسط ناظر چاپ ، کار شما کنترل می شود و کیفیت آن کنترل در تمامی مراحل بررسی میگردد.تا از ایرادات احتمالی جلوگیری شود ، پس از چاپ کلیه مراحل در کارگاه  تحت نظارت و کنترل است که در صورت وجود اشکال قبل از تحویل رفع خواهد شد ، به شما این اطمینان داده میشود که در صورت وجود هر گونه اشکال در کار آن اشکال رفع و در صورت رفع نشدن آن ، خسارت آن جبران می شود.

از ساک خرید (Shopping Bag) میتوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتری در قبال خرید و همچنین به صورت همزمان یک آگهی متحرک برای فروشگاه یا شرکت شمااستفاده کرد که اگر هر دو اصل طراحی گرافیکی و کیفیت در تولید ساک دستی خرید شما رعایت شده باشد انتخاب ساک دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی هم مشتری را خشنود می‌کند و دوم اینکه آن را بارها و بارها استفاده خواهد کرد. و هر با استفاده از آن یک آگهی تبلیغاتی رایگان برای شما خواهد بود که در سطح گسترده استفاده میگردد.
علاوه بر انتخاب جنس و گرماژ را مناسب با توجه به وزن و اندازه کالای مورد استفاده در ساک‌های خرید مسئله مهم و اساسی  آنهاست.
به عنوان مثال برای گرماژ بالایی ۱۷۰ گرم حتماً بایستی از قالب استفاده شود.
انتخاب انواع بندهای ساک دستی پولک‌دار، ربان‌ها، بندهای کنفی و فانتزی باعث زیبایی دوچندان ساک خرید می‌شود البته نمی‌توان نقش خدمات تکمیلی پس از چاپ نظیر سلفون، یووی موضعی، برجسته، اکلیلی، کلیشه برجسته، طلاکوب و … را فراموش کرد.
جهت آگاهی از اندازه‌های استاندارد و نکات طراحی با ما تماس بگیرید.
در تبلیغات امروز، اگر صاحب تبلیغاتی باشید که علاوه بر آگاه سازی مردم از تجارت شما، کارایی موثری برای مخاطب داشته باشد، در تبلیغ تجارت خود موفق عمل کرده اید. ساک دستی خرید ابزاری کاربردی و موثر برای تبلیغات شماست که علاوه بر نقش تبلیغات برای شما، نقش کاربردی برای مخاطبان شما نیز ایفا می کند به همین دلیل مدت زمان بیشتری در دست مخاطبان شما باقی می ماند و همچنین عده ای بیشتری از فعالیت تجاری شما آگاه می شوند…
ساک دستی،ساک دستی کاغذی،ساک دستی آماده،ساک دستی کرافت،ساک دستی گلاسه ای،ساک دستی خرید
طرح جدید ساک دستی های بازیافتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب

منبع : greenpack.ir

 

 

نوشتن دیدگاه

عضویت در گروه تلگرام راهنمای طراحی
X